VI GØR ALT FOR AT HOLDE HJULENE I GANG

Onsdag den 11. marts lancerede regeringen nye retningslinjer for at inddæmme spredningen af Covid-19 i Danmark. I Viega følger vi regeringens retningslinjer samtidig med, at vi forsøger at holde hjulene i gang med de nødvendige hensyn.

Skal du hente værktøj, er du velkommen på vores hovedkontor, vi skal blot varsles først, så vi kan træffe de nødvendige forholdsregler. Vi appellerer også til vores kunder og samarbejdspartnere om, at de tager de nødvendige forholdsregler ved et besøg.

Vi holder åbent på vores hovedkontor i Birkerød inden for de normale åbningstider, og vi har lavet en vagtplan, så vi er færrest muligt på kontoret.

Vi udsætter selvfølgelig alle større arrangementer og glæder os til at kunne invitere igen, når det bliver muligt. Vi planlægger de næste seminarer, til når omstændighederne er til det.

I de tilfælde, hvor det kræver fysisk fremmøde og ikke kan ordnes telefonisk, tager vi fortsat ud til kunder og samarbejdspartnere – alt sammen i henhold til myndighedernes anbefalinger om at holde hjulene i gang i samfundet.

Vi forventer ikke problemer med levering, og vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at holde forretningen i gang.

• Om Viega

Viega er ekspert i sundt brugs- og drikkevand i bygninger og er blandt verdens førende udviklere af teknologiske VVS-løsninger inden for installationsbranchen. Som en kvalitetsorienteret familieejet virksomhed med over 5.000 ansatte har virksomheden mere end 125 års erfaring inden for bygningsteknologi. Kernekompetencerne omfatter vedligeholdelse og videreudvikling af brugs- og drikkevandshygiejne, energieffektivitet, komfort og sikkerhed i bygninger. På ti lokationer rundt omkring i verden producerer virksomheden mere end 17.000 produkter og systemer.

• Cori Natascha Johansen
  • Marketing Manager